EMRAH TAYFUN ERDOĞAN

Küçük Emrah’ın büyük oğlu

Baba-oğul yıllar sonra ilk kez Bodrum’da tatil yaparken Hafta Sonu tarafından görüntülendi

EMRAH VE OĞLU TAYFUN

Emrah 17 yıl önce konser vermek için gittiği Bursa’da hayranı Ebru Çolak’la kaçamak bir ilişki yaşamıştı. Bu ilişkiden Tayfun isminde bir oğlu dünyaya gelen Emrah “Bu çocuk benim değil. Annesi şöhretimden faydalanmak için yalan uyduruyor” diyerek iddiaları yalanlamıştı. Baba-oğul yıllar sonra ilk kez Bodrum’da tatil yaparken Hafta Sonu tarafından görüntülendi. Emrah “Tayfun şu anda üniversite sınavlarına hazırlanıyor. Onun okuyup iyi bir meslek sahibi ve ahlaklı bir iş adamı olması için elimden geleni yapacağım” dedi.

Emrah… OĞLUYLA TATİLDE!

Emrah bir zamanlar kabul etmediği oğlu için herşeyi yapabileceğini dile getirdi.

Her fırsatı oğluyla birlikte geçiren ve oğluyla yakından ilgilenen şarkıcı, ‘Tayfun için elimden gelen her şeyi yaparım. Tüm varlığım onun’ dedi. Tayfun’un üniversite sınavına girdiğini söyleyen Emrah, ‘Onun iyi bir geleceği olmasını istiyorum. İleride büyük bir işadamı olacak’ diye konuştu. Emrah, Bodrum’un tadının oğluyla bir başka olduğunu da sözlerine ekledi.

Hatalarımdan ders aldım
Aralarındaki sorunları aştıklarını ve artık tam bir aile olduklarını söyleyen Emrah, ‘Hatalarımdan ders aldım’ dedi. Emrah, bir konser sırasında tanıştığı Burcu Çolak’la ilişkisinden olan oğlunu 8 yıl süren babalık davası boyunca reddetmişti. Ancak ünlü popçu DNA testinin pozitif çıkmasıyla bu inadından vazgeçmişti

Tayfun’la tatil bir başka

POPÇU Emrah 18 yaşını dolduran oğlu Tayfun’la Bodrum’daki yazlığında görüntülendi.

Her fırsatı oğluyla birlikte geçiren ve oğluyla yakından ilgilenen şarkıcı, ‘Tayfun için elimden gelen her şeyi yaparım. Tüm varlığım onun’ dedi. Tayfun’un üniversite sınavına girdiğini söyleyen Emrah, ‘Onun iyi bir geleceği olmasını istiyorum. İleride büyük bir işadamı olacak’ diye konuştu. Emrah, Bodrum’un tadının oğluyla bir başka olduğunu da sözlerine ekledi.

Hatalarımdan ders aldım
ARALARINDAKİ sorunları aştıklarını ve artık tam bir aile olduklarını söyleyen Emrah, ‘Hatalarımdan ders aldım’ dedi. Emrah, bir konser sırasında tanıştığı Burcu Çolak’la ilişkisinden olan oğlunu 8 yıl süren babalık davası boyunca reddetmişti. Ancak ünlü popçu DNA testinin pozitif çıkmasıyla bu inadından vazgeçti.

Emrah’ın gurur abidesi Tayfun! Kendinden yakışıklı oğlu ile hava attı!

Emrah’ın gurur abidesi Tayfun!

Emrah, 17 yıl önce konser için gittiği Bursa’da tanıştığı
Ebru Çolak’tan olan oğlu Tayfun ile arasındaki buzları eritti.
Uzun yıllar Tayfun’u kabullenmeyen şarkıcı, sonunda geçmişe sünger çekti.

Emrah, 17 yıl önce konser için gittiği Bursa’da tanıştığı Ebru Çolak’tan olan oğlu Tayfun ile arasındaki buzları eritti. Uzun yıllar Tayfun’u kabullenmeyen şarkıcı, sonunda geçmişe sünger çekti. Baba-oğul, baş başa çıktıkları Bodrum tatilinde ayrı geçirdikleri zamanı telafi etmeye çalışıyor.

Tayfun’la gurur duyuyorum  

Emrah, uzun yıllar uzak kaldığı oğlu Tayfun’la Bodrum tatiline çıkarak herkesi şaşırttı. Önceki gün Ortakent’teki Scala Beach’te oğluyla birlikte objektife takılan şarkıcı, bundan sonra onunla daha yakından ilgileneceğini söyledi: “Tayfun’un geleceğiyle yakından ilgileniyorum. Onu üniversiteye hazırlıyorum. Baba-oğul ilişkimiz, ömür boyu devam edecek. Onunla gurur duyuyorum ve yanında olmaktan da çok mutluyum.”

Bu tatil bizim için bir ilk

Ünlü şarkıcı, sözlerine şöyle devam etti: “10 gün daha buralardayız. Bu tatil bizim için bir ilk zaten… Günübirlik görüşüyorduk ama böyle uzun bir tatile daha önce hiç çıkmamıştık. Tadını çıkarabilmek için yanıma telefonumu bile almadım. Her şeyden uzak, kafamıza gere eğleniyoruz. Tayfun bana iyi bir baba olduğumu söylüyor. Bunu duymaktan daha güzel şey olamaz. Onu topluma yararlı bir birey olarak yetiştireceğim.”

küçüktü büyüdü , küçük oğluda büyüdü

Tayfun’la tatil bir başka

Emrah 18 yaşını dolduran oğlu Tayfun’la Bodrum’daki yazlığında görüntülendi.

 

 

 

 

 

Emrah, 17 yıl önce konser için gittiği Bursa’da tanıştığı Ebru Çolak’tan olan oğlu Tayfun ile arasındaki buzları eritti. Uzun yıllar Tayfun’u kabullenmeyen şarkıcı, sonunda geçmişe sünger çekti. Baba-oğul, baş başa çıktıkları Bodrum tatilinde ayrı geçirdikleri zamanı telafi etmeye çalışıyor.

Emrah, uzun yıllar uzak kaldığı oğlu Tayfun’la Bodrum tatiline çıkarak herkesi şaşırttı. Önceki gün Ortakent’teki Scala Beach’te oğluyla birlikte objektife takılan şarkıcı, bundan sonra onunla daha yakından ilgileneceğini söyledi: “Tayfun’un geleceğiyle yakından ilgileniyorum. Onu üniversiteye hazırlıyorum. Baba-oğul ilişkimiz, ömür boyu devam edecek. Onunla gurur duyuyorum ve yanında olmaktan da çok mutluyum.”

Ünlü şarkıcı, sözlerine şöyle devam etti: “10 gün daha buralardayız. Bu tatil bizim için bir ilk zaten… Günübirlik görüşüyorduk ama böyle uzun bir tatile daha önce hiç çıkmamıştık. Tadını çıkarabilmek için yanıma telefonumu bile almadım. Her şeyden uzak, kafamıza gere eğleniyoruz. Bana iyi bir baba olduğumu söylüyor. Tayfun için elimden gelen her şeyi yaparım. Tüm varlığım onun’ dedi. Tayfun’un üniversite sınavına girdiğini söyleyen Emrah, ‘Onun iyi bir geleceği olmasını istiyorum. İleride büyük bir işadamı olacak’ diye konuştu. Emrah, Bodrum’un tadının oğluyla bir başka olduğunu da sözlerine ekledi.

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

EMRAH TAYFUN ERDOĞAN için 3 cevap

  1. sana degmez dedi ki:

    canim sayfan cok güzel olmus ellerine saglik kiskadim valla :))

  2. Naile dedi ki:

    EMEĞİN İÇİN TŞKLER CNM….OK OLMUŞ BENCE

  3. pelin dedi ki:

    çok uğraştım kızlar çookkkk. ama fotoları güzel oturtmuşum dimi ? EMRAH ve TAYFUN paşamıza değmez mi

Bir Cevap Yazın

