SENİ SVİYORUM … SENİ SEVİYORUM … SON NEFESİME KADAR SEVECEĞİM ….

” SENİ  SEVİYORUM ”

” ÖZEL NEDENLERDEN DOLAYI BU ŞARKIYA KLİP ÇEKEMEM ‘

“Bu şarkının bende ki yeri çok özel, bu şarkıya klip çekemem” bu sözler Emrah’a ait. Geçen yıl Haziran ayında çıkardığı “Yelpaze” albümüne sadece bir klip çeken sanatçının geçtiğimiz 11 ay içinde bu albümde yer alan “Seni Seviyorum” adlı slow şarkısı internette 1 milyon tıklama barajını aşmış durumda. Hayranları tarafından oluşturulan video kliplerin altındaki yorumlardan da bu şarkıya klip çekilmesi için sanatçıya baskı uygulandığı gözüküyor. Duyumlarımıza göre plakçısından da uzun bir süredir bu şarkıya klip çekelim baskısı yiyen Emrah “Özel sebeplerden dolayı bu şarkıya klip çekemem” demiş. “Bu sebep ne olabilir?” diye insan kendini düşünmekten alamıyor.


" Seni Seviyorum "

 1 YILDIR SÜREN KLİP ORUCUNU HAYRAN BASKISI YÜZÜNDEN BOZUYOR

 Kariyerinin 21. albümü "Yelpaze"’yi geçen yıl çıkaran sanatçı şu ana kadar sadece bu albümün çıkış şarkısı "Ruhundayım"ı kliplendirmişti. Sanatçı; yapımcı ve hayranlarının isteklerine rağmen 1 yıldır bu albüme yeni video klip çekmiyordu. Uzun süredir hayranlarının ısrarları albümde yer alan "Seni Seviyorum" adlı şarkıya klip çekilmesi yönündeydi. Sanatçı geçen ay "Seni Seviyorum"" şarkısı için "Benim için özel bir şarkı klip çekemem" demişti. Fakat hayranlarının mektup, mail bombardımanı, paylaşım sitelerinde açtıkları gruplar sanatçının fikrini değiştirmesini sağladı. Emrah ramazan ayında "Seni Seviyorum" adlı şarkıya klip çekileceği müjdesini verdi.

 

EMRAH’IN KLİBİNDE OYNAYACAK GÜZEL
 

Emrah klibinde kensdisi için dünyanın en güzelinini oynatacak. Bakın o isim kim?

Şarkıcı Emrah, ‘Seni Seviyorum’ şarkısının klibinde annesi Ayten Hanım’la birlikte kamera karşısına geçmeye hazırlanıyor.

Ama Emrah’ın annesinin klipte onamak için bir şartı olduğu orataya çıktı.

Şarkıcı annesinin klipte oynamak için koyduğu şartı da açıkladı: ‘Bu yıl torun sevmek istiyormuş.

 
Umarım klip çekiminden sonra kısmetim açılır.’
Emrahın   Klibinde   Oynayacak  Güzel
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın